پیام مهم رهبر انقلاب به آمریکا و اروپا
پیام مهم رهبر انقلاب به آمریکا و اروپا

✅ به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند. پیام نظامی از ایران به اسرائیل /عکس […]



به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.

پیام نظامی از ایران به اسرائیل /عکس ویژه از رهبر انقلاب زیر سایه موشک های ایران را ببینید

ایشان پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، رژیم صهیونیستی را مظهر تبعیض نژادی خواندند و گفتند: صهیونیست‌ها خود را نژاد برتر می‌دانند و بقیه آحاد بشر را نژاد پَست به حساب می‌آورند و به همین دلیل است بدون احساس ناراحتی وجدان، چندین هزار کودک را به قتل رسانده‌اند.

رهبر انقلاب خطاب به کشورهای اسلامی: حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود با اسرائیل را قطع کنید

ایشان تاکید کردند: هنگامی که رئیس جمهور آمریکا، صدراعظم آلمان، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس، با آن همه ادعا از چنین رژیم نژادپرستی حمایت و به آن کمک می‌کنند، به معنای طرفداری این آقایان از تبعیض نژادی به‌عنوان نفرت‌انگیزترین مسائل دنیا است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم اروپا و آمریکا نیز باید تکلیف خود را با این وضعیت روشن کنند و نشان دهند که طرفدار تبعیض نژادی نیستند.

نکته دیگری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره قضایای غزه به آن اشاره کردند، موضوع ناکامی نظامی و عملیاتی رژیم صهیونیستی بود.

ایشان گفتند: رژیم صهیونیستی به رغم بمباران‌های گسترده در غزه، تاکنون در حرکت خود ناکام بوده است زیرا از ابتدا گفتند که هدف ما نابودی حماس و مقاومت و زمین‌گیر کردن آنها است اما با گذشت بیش از ۴۰ روز و با بکارگیری همه توان نظامی خود، هنوز نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند.

رهبر انقلاب اسلامی بمباران وحشیانه بیمارستان‌ها و زنان و کودکان در غزه را نشانه عصبی بودن شدید سران رژیم صهیونیستی از شکست خود دانستند و افزودند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه، یک واقعیت است و پیشروی و ورود به داخل بیمارستانها و یا خانه‌های مردم، پیروزی نیست زیرا پیروزی به معنای شکست دادن طرف مقابل است که رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته است به آن دست یابد و در آینده هم نخواهد توانست.

۲۷۲۷