✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: عملیات اجرایی پروژه آزاد راه تبریز – صوفیان ادامه دارد و در بازدید سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اعلام شد: باند بازگشت آزادراه در حد فاصل صوفیان- تبریز تیرماه امسال بهره برداری می‌شود.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در بازدید تراب محمدی از این پروژه اعلام شد […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: عملیات اجرایی پروژه آزاد راه تبریز – صوفیان ادامه دارد و در بازدید سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اعلام شد: باند بازگشت آزادراه در حد فاصل صوفیان- تبریز تیرماه امسال بهره برداری می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در بازدید تراب محمدی از این پروژه اعلام شد که در زمان حاضر یک هزار تن آسفالت ریزی در محور تبریز-صوفیان این طرح انجام می‌شود.

آزادراه تبریز- صوفیان روزانه یک هزار تن آسفالت ریزی می‌شودخیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور نیز در این بازدید در گفت و گوی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با وی، وعده داد که مشکل آزادسازی و تملک اراضی محدوده آزادراه در حد فاصل تبریز-صوفیان در قالب ماده ۹ تا هفته بعد حل و فصل شود.
عبدالحمید سرتیپی، مدیر کل صمت آذربایجان شرقی نیز که در این بازدید حضور داشت، موظف شد تا هفته بعد مشکل معدن برای تامین مصالح مورد نیاز آزادراه تبریز-صوفیان را برای تسریع در اجرای آن برطرف کند.
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در این بازدید بر لزوم به کارگیری همه امکانات موجود برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از آزادراه تبریز-بازرگان در حد فاصل تبریز-صوفیان به طول ۲۴ کیلومتر تاکید کرد.
تراب محمدی افزود: با توجه به آغاز فصل گرما و ترافیک سنگین آخر هفته در حد فاصل تبریز- صوفیان، هرگونه تسریع در بهره‌برداری از باند برگشت آزادراه تبریز- صوفیان می‌تواند به تسهیل تردد مردم در این مسیر و رضایتمندی آنان منجر شود.
وی اظهار کرد: تسریع در تکمیل آزادراه تبریز-صوفیان مطالبه مردمی است و ما هر آنچه از دستمان برآید برای تحقق آن به کار می‌گیریم.
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی امروز همچنین از تقاطع غیر هم سطح شهرک صنعتی بعثت بازدید کرد.
در این بازدید اعلام شد که مسیر رفت این تقاطع به سمت شهرک بعثت، اوائل تیر ماه امسال و کل طرح تا هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.
قطعه اول آزادراه تبریز – مرند- بازرگان به طول ۶۴ کیلومتر در حد فاصل تبریز – صوفیان در حال اجراست.