✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از قتل جوانی۲۲ ساله و دستگیری قاتل در کمتر ازسه ساعت طی عملیات ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، قدرت آقاپور اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از قتل جوانی۲۲ ساله و دستگیری قاتل در کمتر ازسه ساعت طی عملیات ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، قدرت آقاپور اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد در جریان یک نزاع و درگیری، فردی ۲۲ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه شکم به قتل رسیده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اهر در ادامه‌ گفت: ماموران پلیس آگاهی در صحنه وقوع جرم حاضر و با اشراف اطلاعاتی عامل ارتکاب قتل را شناسایی و با اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت انجام یافته، متهم را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در کمتر از سه ساعت در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به‌عمل آمده انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.