«میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه کناره‌گیری کند
«میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه کناره‌گیری کند

✅ حیدری در صحن مجلس: «میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه کناره‌گیری کند نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: مقصر اصلی بی‌برنامگی‌ها سازمان برنامه و بودجه است که میرکاظمی باید از مردم عذرخواهی کند و شخصی که شرایط این کار و درک آن را دارد، در این جایگاه قرار گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]


حیدری در صحن مجلس: «میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه کناره‌گیری کند نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: مقصر اصلی بی‌برنامگی‌ها سازمان برنامه و بودجه است که میرکاظمی باید از مردم عذرخواهی کند و شخصی که شرایط این کار و درک آن را دارد، در این جایگاه قرار گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، شهریار […]

حیدری در صحن مجلس:

«میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه کناره‌گیری کند

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: مقصر اصلی بی‌برنامگی‌ها سازمان برنامه و بودجه است که میرکاظمی باید از مردم عذرخواهی کند و شخصی که شرایط این کار و درک آن را دارد، در این جایگاه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: علی رغم اینکه در بودجه سال جاری مسائلی مانند همسان سازی حقوق بازنشستگان، اعمال حق منطقه جنگی بازنشستگان و حق ایثارگری بازنشستگان پیش بینی شده، اما تاکنون انجام نشده است.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۱ مسکن، تولید و اشتغال بود که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه، هیچ کدام از اولویت‌ها محقق نشده است.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان برنامه و بودجه، گفت: مقصر اصلی بی برنامگی‌ها، سازمان برنامه و بودجه است که بهتر است برای ساماندهی بودجه امسال و سال آینده، میرکاظمی از مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی و از سمت خود کناره‌گیری کند و شخصی که شرایط این کار و درک آن را دارد، در این جایگاه قرار گیرد.

«میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه کناره‌گیری کند