معاون رئیسی تائید کرد: بله، پسرم رفته کانادا!
معاون رئیسی تائید کرد: بله، پسرم رفته کانادا!

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: به دنبال پیگیری های رسانه ای بالاخره معاون رییس جمهور تائید کرد که پسرش به کانادا رفته است! به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده دولت رئیسی نوشت : گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: به دنبال پیگیری های رسانه ای بالاخره معاون رییس جمهور تائید کرد که پسرش به کانادا رفته است!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده دولت رئیسی نوشت : گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتا از مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می کردند.
اما امروز… برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز می گردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.
بی شک… بسترسازی برای تقویت فعالیت های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است.
اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.

خزعلی ، معاون امور زنان و خانواده دولت رئیسی : پسرم به کانادا رفته ، البته ...

رئیسی : اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم برود
این در حالی است که چندی پیش دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از فرمان جدید رئیس جمهور خبر داده بود.
مهدی عرفاتی ، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نوشت :
اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور ، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»
گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.
مسئولان مراقب گشت ارشاد باشند.

رئیسی : اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم برود