مردم کردستان ثابت کرده اند که همیشه مدافع ارزش های اسلام هستند
مردم کردستان ثابت کرده اند که همیشه مدافع ارزش های اسلام هستند

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در راهپیمایی ضد اغتشاش گران مردم سنندج حضور مردم را به معنای قدرت، مقاومت همچون یک کوه استوار دانست و بیان کرد: گروهک‌های ضدانقلاب با فراخوان و تبلیغات دروغین مردم را به خیابان و اغتشاش دعوت کردند، اما […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در راهپیمایی ضد اغتشاش گران مردم سنندج حضور مردم را به معنای قدرت، مقاومت همچون یک کوه استوار دانست و بیان کرد: گروهک‌های ضدانقلاب با فراخوان و تبلیغات دروغین مردم را به خیابان و اغتشاش دعوت کردند، اما مردم پاسخ محکمی به آنان دادند.

وی اظهار کرد: دشمنان تلاش کردند تا روحیه مردم را بر هم بزنند و به اهداف شوم‌شان برسند، اما تیرشان به سنگ خورد.

وی افزود: امروز دشمنان از مرگ مهسا امینی خوشحال هستند چرا که بهانه‌ای به دست آوردند که به عقده‌هایشان را علیه ملت ایران بگشایند.

وی افزود: در این قضیه جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشت و پیگیر وضعیت پرونده فوت این دختر کردستانی بود و مسئولان استانی با خانواده آن مرحومه همدردی کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: مردم کردستان فتنه‌های مختلف را با عزت پشت سر گذاشتند و این فتنه در چند روز اخیر را نیز با هوشیاری و بصیرت خود خنثی کردند.

سردار حسینی افزود: پرچم جمهوری اسلامی نشانه اقتدار و عزت ماست و دشمنان با اهانت به این پرچم به دنبال خدشه دار کردن هویت ملت ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برای زنده کردن آموزه‌های اسلامی مردم ایران به وقوع پیوست و جای بسی تعجب است که یک سری افراد فریب خورده با اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی به دنبال آزادی هستند، اما این امر آزادی نیست بلکه بی بند و باری است.

انتهای پیام/