مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: بی حالی دانش آموزان جنبه روانی داشت
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: بی حالی دانش آموزان جنبه روانی داشت

✅ به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران از تبریز، حجت الاسلام علی پوررادی در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به آزمایشات علمی و پزشکی انجام شده، عنوان مسمومیت در حوادث مذکور بی معنی و غیرقابل قبول است. وی با بیان اینکه دانش آموزان یاد شده دچار بی حالی یا بدحالی شده بودند اظهار داشت: […]



به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران از تبریز، حجت الاسلام علی پوررادی در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به آزمایشات علمی و پزشکی انجام شده، عنوان مسمومیت در حوادث مذکور بی معنی و غیرقابل قبول است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان یاد شده دچار بی حالی یا بدحالی شده بودند اظهار داشت: به نظر می رسد ریشه اغلب این مسایل جنبه روانی و تلقینی داشته است.

پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه متخصصین امر به یک نظر واحد نرسیده اند تصریح کرد: طی جلسات مکرر با مسئولان نهادهای مختلف و معاینه های علمی و پزشکی و اظهارات متخصصان، هیچ نشانی از مسمومیت و موارد مشابه یافت نشد.

به گفته وی، به نظر می رسد باتوجه به ذهنیت های ایجاد شده، این موارد جنبه روانی و تلقینی داشته است.

۴۶