مجلس و دولت باید از صنایع بزرگ حمایت کنند
مجلس و دولت باید از صنایع بزرگ حمایت کنند

✅ طهماسبی: مجلس و دولت باید از صنایع بزرگ حمایت کنند عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع بزرگ در سال آینده، گفت: باید مجلس و دولت از صنایع بزرگ به عنوان یکی از راه‌های صادرات حمایت کنند. فرهاد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران با […]


طهماسبی: مجلس و دولت باید از صنایع بزرگ حمایت کنند عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع بزرگ در سال آینده، گفت: باید مجلس و دولت از صنایع بزرگ به عنوان یکی از راه‌های صادرات حمایت کنند. فرهاد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران با تاکید بر لزوم حمایت […]

طهماسبی:

مجلس و دولت باید از صنایع بزرگ حمایت کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع بزرگ در سال آینده، گفت: باید مجلس و دولت از صنایع بزرگ به عنوان یکی از راه‌های صادرات حمایت کنند.

فرهاد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع بزرگ کشور، گفت: موتور پیشران هر کشوری صنعت اعم از صنایع خرد و بزرگ است، لذا عدم توجه به صنایع باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط تحریمی یکی از منابع تأمین ارز صنایع هستند و صنایع بزرگ نیز به عنوان یکی از زمینه‌های ایجاد مشاغل پایدار محسوب می‌شوند، باید مجلس و دولت از صنایع بزرگ به عنوان یکی از راه‌های صادرات حمایت و توجه کنند که شامل تأمین نقدینگی، زیرساخت‌ها و مواد اولیه می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به افتخار آفرینی گروه فولاد مبارکه، گفت: عبور از تولید ١٠ میلیون تن فولاد خام دستاورد بزرگی برای کشور ما محسوب می‌شود چون این کار در شرایط تحریمی و با خودباوری و خوداتکایی در فولاد مبارکه صورت گرفته است.

مجلس و دولت باید از صنایع بزرگ حمایت کنند