✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: فرمانده انتظامی میانه از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، محمدتقی سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مردی جوان با سلاح گرم در شهرستان، پرونده بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: فرمانده انتظامی میانه از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، محمدتقی سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مردی جوان با سلاح گرم در شهرستان، پرونده بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم به مکان نامعلومی متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به بررسی‌های دقیق پرونده ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کرده و نهایتاً با کارهای اطلاعاتی به عمل آمده محل اختفای قاتل را در یکی دیگر از استان‌ها شناسایی کردند.
وی گفت: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه، متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به شهرستان میانه دلالت دادند.
سلطانی اظهار داشت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به قتل اعتراف و پرونده تکمیلی تحویل مراجع قضائی گردید.