قالیباف وارد تبریز شد/ آذربایجان‌شرقی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است
قالیباف وارد تبریز شد/ آذربایجان‌شرقی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس مجلس شورای اسلامی وارد تبریز شد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه ( ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ) به منظور انجام نظارت ستادی از حوزه های انتخابیه استان آذربایجان شرقی با استقبال رسمی عابدین خرم استاندار، سیدمحمدعلی آل هاشم […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس مجلس شورای اسلامی وارد تبریز شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه ( ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ) به منظور انجام نظارت ستادی از حوزه های انتخابیه استان آذربایجان شرقی با استقبال رسمی عابدین خرم استاندار، سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی وارد فرودگاه تبریز شد.


نظارت ستادی از پروژه‌های عمرانی و صنعتی اعم از کارخانه تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب و کارخانه نساجی سیمابافت، کارخانه قند و شکر اهر و شرکت در شورای اداری این شهرستان و همچنین حضور در همایش فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان کلیبر از جمله برنامه های رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی است.
مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن در جریان این نظارت ستادی قالیباف را همراهی می‌کنند.

قالیباف: تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد است/ آذربایجان‌شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی

آذربایجان‌شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است
رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به تبریز گفت: در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت های مهم حوزه اقتصاد بشمار می رود.
محمدباقر قالیباف صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز اظهار کرد: توفیق شد اولین سفر نظارت ستادی در سال جدید و در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه به استان آذربایجان شرقی انجام شود؛ این مهم در حالی است که در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت های مهم حوزه اقتصاد بشمار می رود.
وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد استان آذربایجان‌شرقی در ابعاد مختلف حوزه اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن، گردشگری و از همه مهم‌تر بهره‌مندی از نیروهای کارآفرین و با تجربه در عرصه تجارت و تولید، جزء استان های پیشران محسوب می‌شود.
قالیباف ادامه داد: بر این اساس بررسی دقیق شرایط در این فرصت همراه با بازدید از کارخانجات استان و همچنین پروژه هایی که نقش کلیدی در حوزه صنعت و تامین نیازمندی های مواد اولیه دارند اما سالهاست که معطل مانده، می تواند در برنامه هفتم توسعه تاثیر داشته باشد.
رئیس قوه مقننه کشورمان خاطرنشان کرد: بدون شک استان آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است.

رئیس مجلس از پروژه احداث شهر فرودگاهی سراب بازدید کرد

بازدید رئیس مجلس از پروژه احداث شهر فرودگاهی سراب
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان سراب، از پروژه احداث شهر فرودگاهی این منطقه بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز پنج شنبه وارد استان آذربایجان شرقی شده بود، با حرکت به سمت شهرستان سراب، از پروژه احداث شهر فرودگاهی این منطقه بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد و فعالیت‌های انجام شده قرار گرفت.
در این بازدید، یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت احداث این شهر فرودگاهی، خواستار تسهیل در روند اجرای این پروژه شد.
احداث شهر فرودگاهی در مساحت ۴۰۰ هکتاری از اراضی ملی در نزدیکی روستای هولیق شهرستان سراب قرار دارد و اکنون در مرحله مطالعاتی قرار دارد.