✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: «قالیباف کناره‌گیری نمی‌کند.»، «قالیباف فکر می‌کند یک ریاست جمهوری از نظام طلب دارد.» ، «نمی‌توان پذیرفت بین قالیباف و پزشکیان رقابتی وجود داشته باشد.» و… اینها بخشی از گزاره‌هایی است که احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به احمدی‌نژاد مطرح می‌کند. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: «قالیباف کناره‌گیری نمی‌کند.»، «قالیباف فکر می‌کند یک ریاست جمهوری از نظام طلب دارد.» ، «نمی‌توان پذیرفت بین قالیباف و پزشکیان رقابتی وجود داشته باشد.» و… اینها بخشی از گزاره‌هایی است که احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به احمدی‌نژاد مطرح می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، بخش هایی از مصاحبه اخیر او را می خوانید:
******
*آقای علیرضابیگی! اخباری که از اردوگاه اصولگرایان به گوش می رسد حاکی از این است که جبهه انقلاب هنوز نتوانستند بر روی یک نفر به اجماع برسند، ارزیابی شما از شرایط فعلی چیست؟
به نظر می‌رسد درون جبهه اصولگرایی اتفاقات عجیبی در حال وقوع است. این افراد همه در همین طیف تعریف می شوند اما کارکردهای متفاوتی از خودشان بروز می دهند و تناقض بسیار بالاست. معلوم است همه کاندیداهای اصولگرا از یک جا پشتیبانی می شوند و امکان اینکه از یک مرکزیت به آنها گفته شود که کناره گیری کنید زیاد است. حتی پزشکیان هم می گوید اصولگراست!

*منظور شما از مرکزیت چیست؟
منافع مشترکی تعریف شده است. نمی‌توان پذیرفت بین قالیباف و پزشکیان رقابتی وجود داشته باشد.

*چرا؟ الان که اصلاح‌طلبان از پزشکیان حمایت می‌کنند و اصولگرایان از قالیباف و …
درست است که اصلاح‌طلبان پشت پزشکیان هستند اما خودش که می‌گوید اصولگرا است.

*اصولگرای معتقد به اصلاحات.
بله، اما می‌گوید من اصولگرا هستم. ضمن اینکه عقبه هر دو تحت یک عقبه ایفای نقش می‌کنند.
قالیباف بنا دارد هر چه زودتر طلب خود را از جمهوری اسلامی نقد کند

*گفته می‌شود در جبهه انقلاب در مورد اجماع بر روی قالیباف یا جلیلی بحثی صورت گرفته تا جایی که ثابتی و رسایی مانع کناره‌گیری جلیلی شدند و …
بنده بارها اعلام کردم که قالیباف احساس می‌کند جمهوری اسلامی ایران یک ریاست جمهوری به او بدهکار است و بنا دارد که هر چه زودتر طلب خود را نقد کند. لذا قطعاً قالیباف کناره‌گیری نخواهد کرد.