شهادت یک جوان فلسطینی در غرب رام الله – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
شهادت یک جوان فلسطینی در غرب رام الله – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الشهاب، یک جوان فلسطینی بامداد چهارشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. این جوان که «رائد یوسف راشد جادالله» نام داشت، در ورودی غربی روستای بیت عور در غرب رام الله به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل به شهادت […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الشهاب، یک جوان فلسطینی بامداد چهارشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این جوان که «رائد یوسف راشد جادالله» نام داشت، در ورودی غربی روستای بیت عور در غرب رام الله به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل به شهادت رسیده است.

این در حالی است که برخی منابع محلی از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت روستای «الفندقومیه» در جنوب شهر جنین خبر می‌دهند.

چهار روز پیش نیز یک کودک فلسطینی به نام «عمر حسن أبو النیل» که در جریان تظاهرات هفته گذشته در شرق نوار غزه بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست بشدت مجروح شده بود، به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

گفتنی است، با افزایش تنش‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی و همزمان با فرارسیدن پایان ضرب الاجل مقاومت برای صهیونیست‌ها مبنی بر پایان محاصره زمینی، هوایی و آبی غزه، تظاهرات‌ها در شرق نوار غزه (در نزدیکی دیواری مرزی ساخت رژیم اشغالگر) قوت گرفته است.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir