✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس جمهور سابق، اظهارات جدیدی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، دومین فیلم از احمدی نژاد درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم منتشر شد. محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم اولین شخصی بود که کاندیداتوری خود […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس جمهور سابق، اظهارات جدیدی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، دومین فیلم از احمدی نژاد درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم منتشر شد.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم اولین شخصی بود که کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری تلویحا تایید کرد اما به شرط‌ها و شروط‌ها. صبح امروز فیلمی از او منتشر شده است که درباره حضور در انتخابات گفته است: «در حال بررسی شرایط هستم تا تصمیم بگیرم، به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنم یا خیر. باید منتظر تحولات شیرینی در کشور باشیم و روند تحولات به نفع مردم است.»
محمود احمدی‌نژاد در این فیلم می گوید: بنده دلم پر از عشق به همه مردم ایران است و هر زمان برای خدمت به مردم و کشور و آرمان‌ها و ارزش های انسانی کاری از دستم برآید، قطعا کوتاهی نخواهم کرد اما همه جوانب باید سنجیده شود.
وی گفت: بالاخره شرایط کشور چه از لحاظ داخلی و چه از لحاظ خارجی شرایط ویژه ای است و من هم فقط نفع و مصلحت مردم و کشور را در نظر میگیرم، درحال حاضر بنده درحال بررسی هستم، شما هم دعا کنید آنچه صلاح مردم و کشور است رخ بدهد و این خادم کوچک هم بتواند بهترین تصمیم را به نفع کشور بگیرد.

گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران حاکی است، علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس قبلی که در دوران دولت احمدی نژاد استاندار آذربایجان شرقی بود به عنوان یکی از نزدیکان احمدی نژاد از اعلام آمادگی احمدی نژاد استقبال کرده است.

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس یازدهم و از چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد، درباره کاندیداتوری او بیان کرد: «باید به آقای احمدی‌نژاد اطمینان داده شود که از جانب شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌شود. اگر بنا باشد آقای احمدی نژاد بیاید کاندیدا شود و بعد هم تایید صلاحیت نشود، این هم باعث سرخوردگی ملی در کشور می‌شود و آسیب وارد می‌کند و هم در عین حال بدون هیچ گناه و دلیلی که رد صلاحیت می‌شود.»