راهیابی ۲ کردستانی به تیم ملی استراگوس کشور
راهیابی ۲ کردستانی به تیم ملی استراگوس کشور

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی «استراگوس» کشور جهت اعزام به مسابقات کشوری در تبریز مشخص شدند و مسابقات انتخابی تیم ملی استراگوس (تلاش) با حضور ۷۰ تلاشگر و شناخت نفرات راه‌یافته به اردوی این تیم برگزار شد. این مسابقات از سوی کمیته […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی «استراگوس» کشور جهت اعزام به مسابقات کشوری در تبریز مشخص شدند و مسابقات انتخابی تیم ملی استراگوس (تلاش) با حضور ۷۰ تلاشگر و شناخت نفرات راه‌یافته به اردوی این تیم برگزار شد.

این مسابقات از سوی کمیته تلاش فدراسیون ورزش‌های همگانی و به منظور انتخاب تیم ملی برای حضور در مسابقات بین‌المللی، در اطراف دریاچه چیتگر تهران برگزار شد.

تیم استان کردستان با سرپرستی شاهو زندی و مربیگری جهانگیر لطفی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

در پایان این مسابقات کاویان سعیدی و دانیال محمدزاده ۲ نماینده شایسته کردستانی به همراه دانیال رجبی، ابوالفضل فتاح‌پور در بخش جوانان و محمد شهمرادی، جواد سلیمانی، احمد هادی‌نژاد و جمال صالحی در بخش بزرگسالان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

گفتنی است مسابقات بین‌المللی استراگوس (تلاش) قرار است با حضور ورزشکاران چهار کشور مختلف به میزبانی تبریز برگزار شود.

ورزش استراگوس شامل دویدن، جهش و پرش‌های کوتاه و بلند و عبور از شیب‌ها و سربالایی‌های صعب‌العبور، عبور از موانع مختلف طبیعی و غیر طبیعی در جنگل، دریا و کوهستان و کویر همراه با آموزش‌های تخصصی و مسابقات هیجان‌انگیز در دل طبیعت بوده که به ۲ صورت تیمی امدادی و انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/