دیدار سرد در هوای سرد تبریز: تراکتور صفر – مس کرمان صفر
دیدار سرد در هوای سرد تبریز: تراکتور صفر – مس کرمان صفر

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم فوتبال تراکتور در دومین بازی با هدایت پاکو خمس نتوانست حریف خود را شکست دهد و به یک امتیاز اکتفا کرد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در هوای سرد و زمستانی تبریز، تیم تراکتور در غیاب تماشاگرانش از تیم انتهای جدولی مس کرمان میزبانی کرد […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم فوتبال تراکتور در دومین بازی با هدایت پاکو خمس نتوانست حریف خود را شکست دهد و به یک امتیاز اکتفا کرد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در هوای سرد و زمستانی تبریز، تیم تراکتور در غیاب تماشاگرانش از تیم انتهای جدولی مس کرمان میزبانی کرد و این بازی در حالی برگزار شد که شاگردان خمس پس پیروزی مقابل پیکان، انگیزه زیادی داشتند تا با کسب سه امتیاز، به جایگاه پنجم جدول صعود کنند.
اما در غیاب کاوه رضایی و ریکاردو آلوز، بازیکنان تراکتور نتوانستند کاری از پیش ببرند و تقریبا بدون خلق موقعیت این بازی را به اتمام رساندند تا دو امتیاز حساس و مهم را در ورزشگاه خانگی جا بگذارند.
با این نتیجه مس کرمان هم نتوانست به اهداف خود برسد اما با این حال کمی از قعر جدول دور شد و حالا باید امیدوار باشد که صنعت نفت استقلال را شکست ندهد.

استادیوم: شهید سلیمانی تبریز.
داور: حسن اکرمی/ کمک‌ها: علی‌اکبر نوری و رحیم حاجیلو؛ داور چهارم: کمیل غلامی/ ناظر داوری: محسن قهرمانی.

تراکتور تبریز
محمدرضا اخباری، آرش قادری، سید محمد حسینی، سجاد دانایی (۸۱- سعید کریم آذر)، سید ابوالفضل رزا‌ق‌پور، رضا اسدی (۶۰- مهدی هاشم نژاد)، صفا هادی، گوستاوو (۸۱- مهدی کیانی)، محمد قنبری (۶۰- بهزاد سلامی)، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده
سرمربی: پاکو خمز

🟨اخطارها:
تراکتور: اسدی دقیقه ۳۲ ، حسینی دقیقه ۵۵
مس کرمان:محمد قاسمی نژاد دقیقه ۸ ، جلال عبدی ۶۵، عارف رستمی ۹۱

📌اتفاق ویژه:
بازی در هوای سرد و بدون تماشاگر مجموعه شهید سلیمانی، شاید مهم‌ترین اتفاق این بازی بود. در حالی که یک روز پیش از بازی، باشگاه تراکتور حتی بلیت فروشی بازی را هم آغاز کرد اما در نهایت این دیدار بدون تماشاگر برگزار شد تا تراکتور در غیاب هوادارنش نتواند مس کرمان انتهای جدولی را شکست دهد. تراکتور خمس همچنان با رویاهای سرمربی‌اش فاصله جدی دارد.

تراکتور با تساوی امروز ۱۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت. مس کرمان هم که وضعیت خوبی در جدول ندارد، با ۱۰ امتیاز جایگاه چهاردهم خود را حفظ کرد.

منبع: ورزش سه

تساوی کسل کننده تراکتور مقابل مس/ «خمز» به دومین برد نرسید