✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تنها پسر آیت اله آل هاشم امام جمعه شهید تبریز، به صراحت از برخی از افراد که با بیان حرفهایی درصدد خاطره سازی هستند هشدار داد و از آنها خواست تا در چارچوب خودشان حرف بزنند!به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، محمدمهدی آل هاشم در گفتگو […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تنها پسر آیت اله آل هاشم امام جمعه شهید تبریز، به صراحت از برخی از افراد که با بیان حرفهایی درصدد خاطره سازی هستند هشدار داد و از آنها خواست تا در چارچوب خودشان حرف بزنند!
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، محمدمهدی آل هاشم در گفتگو با فارس گفته: این روزها هر کسی می‌خواهد یک جوری محبت و اراده خود به بابا را نشان دهد، اما در این میان برخی بحث‌هایی را شنیدیم که آدم را متاسف می‌کرد، از این‌رو از همه عزیزان خواهشمندم اگر خاطره‌ای تعریف می‌کنند در چارچوب خودشان باشد!

برای مثال یک مصاحبه را دیدم که از هشت نفر، هفت نفر گفته بودند که ما امین حاج آقا بودیم! این خیلی خنده‌دار است و اصلا سنخیت و راستی‌ات ندارد یا مثلا یکی گفته بود که حاج آقا تمام شعرهایش را از من می‌گرفت! بابا به قدری مطالعه داشت که همه سخنرانی‌ها و متونی که داشت را با دقت فراوان خودشان انجام می‌داد. از این‌رو خواهشمندم اولا خاطره‌سازی نکنند درثانی در چارچوب خودشان صحبت کنند.
محمدمهدی آل هاشم در پایان گفت: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز درخواست کردم که اگر فیلم و مستندی قرار است در مورد پدر ساخته شود حتما با خانواده آل‌هاشم هماهنگ شوند.