در سانحه هوایی در ارتفاعات ورزقان:
در سانحه هوایی در ارتفاعات ورزقان:

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در حادثه سقوط بالگرد در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی نیز از شهدای این حادثه هستند. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، آیت الله «سید […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در حادثه سقوط بالگرد در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی نیز از شهدای این حادثه هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رئیسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.
آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رئیس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه هستند.

برخی از پیکرهای شهدا سوخته‌اند و قابل شناسایی نیستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: برخی از پیکرهای شهدا متاسفانه سوخته‌اند و قابل شناسایی نیستند.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، سردار اصغر عباسقلیزاده اظهار کرد: برخی از پیکرهای شهدا متأسفانه سوخته‌اند و قابل شناسایی نیستند.
وی ادامه داد: پیکر ۳ تن از شهدا در دره افتاده است.اولین تصویر از بقایای باقی مانده از لاشه بالگرد