✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: خاله فردی که سه روز قبل در تبریز بعد از قتل عام خانواده اش خودکشی کرد گفت: بر خلاف ادعاهای مطرح شده توسط پلیس که خواهر زاده ام را دارای مشکلات روحی و روانی توصیف کرده بود، او هیچ مشکل اعصاب و روانی نداشت و کاملا سالم بود.به […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: خاله فردی که سه روز قبل در تبریز بعد از قتل عام خانواده اش خودکشی کرد گفت: بر خلاف ادعاهای مطرح شده توسط پلیس که خواهر زاده ام را دارای مشکلات روحی و روانی توصیف کرده بود، او هیچ مشکل اعصاب و روانی نداشت و کاملا سالم بود.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، چند روز قبل مردی ۴۳ ساله در تبریز بعد از کشتن فرزندان ۱۳ و ۹ ساله اش با اسلحه اقدام به خودکشی کرد. اما برای اطلاع از جزئیات این حادثه دلخراش گفت و گویی را با خاله این مرد انجام دادیم.
خاله این مرد گفت: با توجه به آنچه که از زبان پلیس در فضای مجازی در مورد خواهرزاده ام نوشته شده بود، بسیار دلشکسته و ناراحت شدیم؛ چرا که آنان خواهرزاده ام را فردی با بیماری های روحی و روانی توصیف کرده بودند، این در حالی است که او هیچ مشکل اعصاب نداشت و فردی کاملا سالم بود.
او مردی اهل کار و تلاش بود، همیشه تمام تلاش خود را برای آسایش و رفاه خانواده اش انجام می داد، صبح تا شب کار می کرد تا نان حلال بر سر سفره خانواده اش ببرد. فردی بسیار پاک بود و تا به الان حتی لب به سیگار هم نزده بود. همسرش نیز فردی خانه دار و بسیار پاک بود.
زندگی کاملا عادی داشتند، ۱۵ سال قبل ازدواج کردند و ماحصل این ازدواج یک دختر ۱۳ ساله و یک پسر ۹ ساله بود، آنان زندگی بسیار خوبی داشتند. زنش هم غریبه نبود، برادرزاده دامادشان بود. او حتی بعد از فوت پدرش، کمک حال مادرش بود.
اما این که چرا او این کار را با خانواده و خودش کرد، ما نیز در تعجب هستیم و خودش هم زنده نیست که بپرسیم. خدا لعنت کند کسی را که به او اسلحه فروخته بود.

جزئیات روز حادثه
آن روز وقتی همسرش به همراه بچه های قصد رفتن به خرید را داشت، او به یکباره در پارکینگ را قفل می کند و ابتدا زنش بعد دو تا فرزندانش را با اسلحه می کشد، حتی پسرش وقتی شاهد قتل مادر و خواهرش می شود از ترس فرار می کند و قصد بالا رفتن از پله های پارکینگ را داشت که او را هم می گیرد و به قتل می رساند، بعد از این اقدام او در پارکینگ را باز می کند و مقابل دیدگان همسایه ها با همان اسلحه ای که در دست داشت برای همیشه به زندگی اش پایان می دهد.
فاطمه قلی پور گنجه لو/ رکنا