تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۳۵ سال در شهر تبریز – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۳۵ سال در شهر تبریز – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صومی ظهر شنبه در نشست خبری در تبریز آخرین روند تزریق واکسیناسیون در آذربایجان‌شرقی را تشریح کرد و گفت: روزانه بیش از ۷۰ هزار نفر واکسینه می شوند که البته این آمار در روز جمعه به ۱۰۰ هزار نفر رسید. وی با تاکید بر اینکه روند واکسیناسیون خوب بوده […]



به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صومی ظهر شنبه در نشست خبری در تبریز آخرین روند تزریق واکسیناسیون در آذربایجان‌شرقی را تشریح کرد و گفت: روزانه بیش از ۷۰ هزار نفر واکسینه می شوند که البته این آمار در روز جمعه به ۱۰۰ هزار نفر رسید.

وی با تاکید بر اینکه روند واکسیناسیون خوب بوده و سرعت آن افزایش یافته است، افزود: نزدیک ۴۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسینه شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: در رتبه ۲۹ کشوری از لحاظ کرونا قرار داریم؛ روند واکسیناسیون در استان شتاب گرفته و در روستاها تمام افراد بالای ۱۸ سال واکسینه می‌شوند.

صومی در خصوص شهر تبریز نیز گفت: در شهر تبریز به افراد ۳۵ سال به بالا واکسن تزریق می‌شود. افرادی که واکسن تزریق می کنند باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

وی سپس در خصوص واکسن های کرونا نیز گفت: واکسن آسترازنکا فقط برای دوز دوم و همچنین افرادی که در دوز اول اسپوتنیک را تزریق کرده‌اند، تزریق می شود ولی واکسن کرونای برکت و سینوفارم برای هر دو دوز استفاده می شود.

صومی ادامه داد: هیچ کمبودی از لحاظ واکسن در سطح استان نداریم و تمامی مراکز واکسیناسیون با تمام توان برای انجام واکسیناسیون فعال هستند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir