تریبون نماز جمعه باید در خدمت مطالبات مردم باشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
تریبون نماز جمعه باید در خدمت مطالبات مردم باشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم قبل از ظهر جمعه در آئین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان کلیبر گفت: آیت الله شهید مدنی عالم عامل بودند و الگوی تمام عیار برای ائمه جمعه جدید هستند. وی با بیان اینکه شهید مدنی در هر شهری بوده‌اند […]



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم قبل از ظهر جمعه در آئین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان کلیبر گفت: آیت الله شهید مدنی عالم عامل بودند و الگوی تمام عیار برای ائمه جمعه جدید هستند.

وی با بیان اینکه شهید مدنی در هر شهری بوده‌اند همواره یاد و خاطره شأن زنده است، ادامه داد: منشور روحانیت امام خمینی (ره)، دستورالعمل جامع برای ائمه جمعه است و باید همواره در این مسیر گام برداریم.

امام جمعه تبریز افزود: تریبون نماز جمعه باید در خدمت مطالبات مردم باشد و امام جمعه مطالبه گر، باید خواست مردم را به گوش مسئولان برساند. اخلاق مداری و رعایت ادب اصل مهمی از مطالبه گری در نماز جمعه است.

آل هاشم با اشاره به اینکه حمایت از عدالت خواهی از ویژگی‌های امام جمعه تراز انقلاب است و هیچ امام جمعه‌ای در استان نباید این حمایت را از جوانان عدالت خواه دریغ کند، گفت: تبیین گفتمان رهبر انقلاب و هدایت جوانان برای گام برداشتن در مسیر تحقق مطالبات مقام معظم رهبری، اصلی ترین وظیفه امام جمعه است.

وی گفت: رفتار پدرانه و نگاه عادلانه به جریان‌های سیاسی و احزاب درون گفتمان نظام اسلامی طبیعت جایگاه امامت جمعه است.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت: غنای محتوای خطبه‌ها و استفاده از نکات کاربردی در جهت فرهنگ سازی و یا اصلاح انحرافات از ویژگی‌های یک امام جمعه تراز انقلاب است.

وی گفت: فرمانده قرارگاه فرهنگی باید جریان ساز باشد و جوانان انقلابی و بسیجی باید در به ثمر نشستن این جریان‌ها یاور امام جمعه باشند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir