تروریسم در عراق جایگاهی نخواهد داشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
تروریسم در عراق جایگاهی نخواهد داشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از موازین نیوز، نخست وزیر عراق در دیدار با شماری از شیوخ و سرشناسان منطقه الطارمیه گفت: ما پیش از هر گرایشی بر عراقی بودن خود تاکید می‌کنیم. گروه‌های تروریستی سعی دارند با ایجاد ناامنی و اختلال در خدمات رسانی، به کرامت مردم تعدی کنند. مصطفی الکاظمی افزود: […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از موازین نیوز، نخست وزیر عراق در دیدار با شماری از شیوخ و سرشناسان منطقه الطارمیه گفت: ما پیش از هر گرایشی بر عراقی بودن خود تاکید می‌کنیم. گروه‌های تروریستی سعی دارند با ایجاد ناامنی و اختلال در خدمات رسانی، به کرامت مردم تعدی کنند.

مصطفی الکاظمی افزود: تروریست‌ها فرزندان ما نیستند بلکه فرزندان ما کسانی هستند که از زندگی مردم حمایت می‌کنند. منطقه الطارمیه درباره خدمات و طرح‌های عمرانی مطالبات برحقی دارد اما تروریسم می‌خواهد که تمام زندگی ما را هدف قرار دهد. الطارمیه از عشایر شرافتمند و منابع زراعی برخوردار است که باید مورد حمایت و تقویت قرار گیرند.

وی ادامه داد: تروریسم نه در میان ما و نه در هیچ کجای خاک عراق جایگاهی نخواهد داشت و اجازه نخواهیم داد احدی دستگاه‌های امنیتی را هدف قرار دهد. مبارزه با تروریسم مسئولیت همه از جمله دولت و شهروندان است. ما ارتش، دستگاه‌های امنیتی و حشدشعبی داریم که فرزندان خود شما جزو آنان هستند. به همه دستگاه‌های امنیتی همکاری با شهروندان و حمایت از آنها را توصیه کرده ایم.

الکاظمی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ما در آستانه انتخابات هستیم و باید بین درگیری و هرج و مرج و تغییر و توسعه یکی را انتخاب کنیم.

نخست وزیر عراق خطاب به اهالی الطارمیه گفت: از مردم در الطارمیه می‌خواهم که با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند و مهمترین چیز این است که با هم گفتگو کنیم و به آبادانی کشورمان از هر زاویه‌ای ادامه دهیم. ما می‌دانیم که شما برای حل مشکلات اجتماعی تلاش می‌کنید و دستگاه‌های امنیتی یاری رسان شما خواهند بود.

الکاظمی در خصوص حمله به دکل‌های برق در عراق هم افزود: حمله به دکل‌های برق توهین به تمام مردم عراق است و تروریسم هدفی جز ویرانی ندارد و دیدیم که در موصل دست به چه کارهایی زد.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir