تراکتور ۲- استقلال صفر/ امیدها برای حضور در جمع مدعیان تازه شد
تراکتور ۲- استقلال صفر/ امیدها برای حضور در جمع مدعیان تازه شد

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تراکتور توانست به لطف دو گل زیبای محمد قنبری، استقلال را شکست دهد تا نوار پیروزی‌های آبی‌پوشان در تبریز پاره شود.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، آخرین دیدار هفتۀ پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر با پیروزی تراکتور به پایان رسید. تبریزی‌ها با ارائۀ یک بازی کاملاً […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تراکتور توانست به لطف دو گل زیبای محمد قنبری، استقلال را شکست دهد تا نوار پیروزی‌های آبی‌پوشان در تبریز پاره شود.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، آخرین دیدار هفتۀ پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر با پیروزی تراکتور به پایان رسید. تبریزی‌ها با ارائۀ یک بازی کاملاً برتر نسبت به حریف خود و به لطف بریس محمد قنبری، سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کردند تا استقلال در هفته‌های ابتدایی و انتهایی نیم‌فصل تن به شکست دهد.
این دیدار با حملۀ خوب تراکتوری‌ها آغاز شد. ارسال قنبری از سمت راست، در دهانۀ دروازه پیش از آنکه به اسدی برسد، توسط سیلوا درو شد. دقایقی بعد محبی با یک ضربۀ سر، پاسخ حملۀ تبریزی‌ها را داد. در ادامۀ فرصت چندان مهمی تا لحظۀ گل تراکتور خلق نشد. روی اشتباه حردانی و پاس او به بازیکنان تراکتور، محمد قنبری با شوتی دقیق به گوشه دروازه حسینی، گل نخست بازی را به ثمر رساند.
در وقت‌های تلف‌شدۀ نیمۀ اول تراکتور دو فرصت بسیار خوب را از دست داد. ابتدا ضربۀ ریکاردو آلوز را حسینی مهار کرد و سپس روی تعلل هادی محمدی و اسدی، یک موقعیت دیگر از دست رفت و بازی در نیمۀ اول با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.
در ابتدای نیمۀ دوم، کوین یامگا روی یک پاس در عمق، صاحب موقعیت شد که ضربۀ او از زاویۀ بسته را اخباری راهی کرنر کرد. با اشتباه بازیکنان استقلال، این میزبان بود که به گل دوم رسید. روی یک ضد حملۀ سریع، قنبری از پاس ریکاردو آلوز نهایت استفاده را کرد و با ضربۀ این بازیکن به گوشۀ دروازه، گل دوم را برای خودش و تراکتور به ارمغان آورد.
استقلال می‌توانست اختلاف را کم کند. ابتدا قایدی صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک شد که ضربۀ بد او را اخباری گرفت. سپس ضربۀ ایستگاهی مهدی‌پور به زیبایی زده شد که باز هم اخباری با واکنشی دیدنی توپ را از کنج دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.
در ادامه، تراکتور چند موقعیت دیگر نیز به‌دست آورد که ضربات بازیکنان میزبان با بی‌دقتی به گل تبدیل نشدند و در نهایت، تراکتور موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیده و نیم‌فصل را در رتبۀ ششم به پایان برساند. استقلال نیز به جایگاه چهارم سقوط کرد و فاصلۀ آبی‌ها با پرسپولیس صدرنشین به عدد پنج رسید.

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سیدمحمد حسینی (۸۴- آرش قادری)، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریا کیا (۸۴- ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی، گوستاوو (۸۸- بهزاد سلامی)، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی (۷۶- کاوه رضایی) و رضا اسدی
سرمربی: پاکو خمس

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، صالح حردانی (۵۸- رضا میرزایی)، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (۷۲- سعید مهری)، زبیر نیک‌نفس (۴۶- پیمان بابایی)، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی (۲۵- ارسلان مطهری) و مهدی قایدی (۷۲- آرمان رمضانی)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

🟨 اخطارها:
تراکتور: رضا اسدی (۱۳) ریکاردو آلوز (۵۵) گوستاوو (۸۶)
استقلال: کوین یامگا (۶۵) روزبه چشمی (۷۰)

⚽شرح گل:
تراکتور یک – استقلال صفر (دقیقه ۳۷: محمد قنبری): رضا اسدی پشت محوطۀ جریمه صاحب توپ شد که صالح حردانی با تأثیرگذاری روی توپ، آن را به محمد قنبری بازیکن تراکتور داد و این بازیکن با یک ضربۀ فنی، دروازۀ حسینی را باز کرد. ابتدا کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد؛ اما داور مسابقه با رد تصمیم کمک خود، گل را تأیید کرد.

تراکتور ۲ – استقلال صفر (دقیقه ۵۳: محمد قنبری): بازیکنان تراکتور روی یک ضد حمله سریع و با سرعت بالا به دروازۀ استقلال نزدیک شدند که پاس خوب ریکاردو آلوز به قنبری، او را در محوطۀ جریمه صاحب موقعیت کرد و ضربۀ این بازیکن وارد دروازۀ حسینی شد تا تبریزی‌ها اختلاف را دو برابر کنند.

1788705

🥇بهترین بازیکن میدان:
محمد قنبری روز فوق‌العاده‌ای را برابر استقلال سپری کرد. بازیکنی که در این فصل، هیچ گلی به ثمر نرسانده بود، روز خوبی را برای درخشش انتخاب کرد و با به ثمر رساندن ۲ گل، پیروزی تیمش را رقم زد.

منبع: ورزش سه