✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم پرطرفدار تراکتور، که در طی همه فصل های گذشته خود را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کرده در اولین هفته از لیگ بیست و یکم در رده آخر جدول قرار گرفت.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، با شکست سنگینی که تیم تراکتور در اولین بازی […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم پرطرفدار تراکتور، که در طی همه فصل های گذشته خود را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کرده در اولین هفته از لیگ بیست و یکم در رده آخر جدول قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، با شکست سنگینی که تیم تراکتور در اولین بازی خود در سیرجان متحمل شد در قعر جدول قرار گرفت و نتوانست انتظار هواداران پرشور و مشتاق خود را فراهم کند.
تراکتور در دیدار با گل گهر چهار گل در تور خود دید و بدین ترتیب بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی سه در رده شانزدهم قرار گرفت. رتبه ای که اصلا خوشایند پرشورها نیست.
باشگاه تراکتور از فصل گذشته با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند. از تغییرات پی در پی مدیریتی تا سرمربی، پنجره بسته، بدهی های سنگین و حاشیه های بسیار که کمر این تیم را شکست.
اگر این باشگاه نتواند به سرعت به ثبات برسد و نتواند بر مشکلات خود فائق آید جبران امتیازات از دست رفته در هفه های آینده بسیار سخت خواهد بود.

جدول لیگ برتر (۱۴۰۰-۱۴۰۱) – لیگ برتر ایران