✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: محمدباقر قالیباف روز سه شنبه و دکتر مسعود پزشکیان روز چهارشنبه به تبریز می آیند.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، محمدیوسف شاکری رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز سه‌شنبه ۵ تیرماه […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: محمدباقر قالیباف روز سه شنبه و دکتر مسعود پزشکیان روز چهارشنبه به تبریز می آیند.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، محمدیوسف شاکری رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز سه‌شنبه ۵ تیرماه در سفری تبلیغاتی به تبریز خواهد آمد.وی همچنین افزود دیدار مردمی قالیباف با مردم شریف آذربایجان شرقی روز سه‌شنبه از ساعت ۱۷/۳۰ در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

مسعود پزشکیان چهارشنبه به تبریز سفر می‌کند
رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی از سفر وی در روز چهارشنبه ششم تیر ماه به شهر تبریز خبر داد.
ابراهیم باقرزاده اظهار کرد: چهارشنبه این هفته تبریز میزبان فرزند خود است و مراسم دیدار مردمی ساعت ۱۸، در سالن شهید پورشریفی برگزار می‌شود.
وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم دیدار مردمی خاطرنشان کرد: در طی روزهای گذشته همایش‌های متعددی در راستای حمایت از دکتر پزشکیان توسط گروه‌ها و اقشار مختلف در سطح استان برگزار شده است.
وی گفت: امروز شاهد برگزاری همایش بزرگ دانشگاهیان و فرهنگیان هستیم و فردا همایش وکلا، همایش اصولگرایان و اعتدالیون، همایش کارگران و بازنشستگان و همایش غدیر در حمایت از دکتر پزشکیان در شهر تبریز برگزار می‌شود.
باقرزاده با تاکید بر اینکه حامیان دکتر پزشکیان منتظر ستادها نباشند گفت: استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است، از این رو انتظار داریم حامیان منتظر ستادها نباشند و با حضور پررنگ در مراسم استقبال و دیدار مردمی حمایت قاطع خود را از فرزند خلف آذربایجان به عمل آورند.

گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران حاکی است، تاکنون زاکانی و جلیلی، دوتن از شش کاندیدای ریاست جمهوری به تبریز آمده و در ورزشگاه پورشریفی با مردم دیدار کرده اند. اما هنوز از برنامه های استانی دوکاندیدای دیگر این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ( قاضی زاده هاشمی و پورمحمدی) تاکنون خبری منتشر نشده است.