✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: بالاخره بعد از گذشت ۵ روز از اعلام پیروزی دکتر پزشکیان، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و مسئول تمشیت به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در متن پیام سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به رئیس جمهور منتخب آمده است:جناب آقای دکتر مسعود […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: بالاخره بعد از گذشت ۵ روز از اعلام پیروزی دکتر پزشکیان، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و مسئول تمشیت به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

پیام تبریک تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به رئیس جمهور منتخببه گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در متن پیام سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به رئیس جمهور منتخب آمده است:
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
با احترام ضمن حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با تقدیم درود و سلام بی‌پایان به پیشگاه مردم همیشه سربلند ایران اسلامی، اکنون که با عزم و اراده پولادین و مثال‌زدنی ملت عزیزمان در ۲ مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، حماسه دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم خورد، وظیفه خود می‌دانم حسن اعتماد اکثریت مردم کشورمان به جناب‌عالی را در این حماسه شکوهمند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.
پرواضح است که پیروز این عرصه افتخارآفرین، مردم سرافراز و ولایتمدار کشورمان تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هستند، یقیناً در سایه توانمندی‌های جناب‌عالی، با پایان یافتن ایام رقابت انتخاباتی و گشایش موسم خدمت با وحدت، انسجام ملی و جمع انرژی متراکم همه آحاد جامعه بزرگ ایران اسلامی در جهت تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، ملت آگاه و نستوه کشورمان شاهد رشد و تعالی روزافزون میهن عزیز و اسلامی‌مان خواهیم بود.
به گزارش ایسنا، به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، از پیشگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون حضرت‌عالی را که بحمدالله از تجارب ارزشمندی برخوردار بوده و خدمتگزاری صادق در نظام اسلامی هستید، مسألت می‌نمایم.

گفتنی است که بعد از موج انتقادات و اعتراضا رسانه ها و مردم در فضای مجازی ، تراب محمدی این پیام را بعد از ۵ روز صادر کرده است. ضمن آنکه هیچ بنر تبریک و ابراز خرسندی و افتخار از بابت پیروزی نماینده تبریز در انتخابات ریاست جمهوری هم از سوی دستگاه های دولتی و در راس آن، استانداری چاپ و نصب نشد. هر چند که وابستگی فکری تراب محمدی به اردوگاه اصولگرایان برای همه روشن بوده و حمایت او از جلیلی مشهود بود اما مردم آذربایجان شرقی و به ویژه همه ۶۷ درصدی که در این انتخابات به پزشکیان رای دادند انتظار داشتند که آقای محمدی به عنوان «مسئول تمشیت امور» حداقل جانب عدالت و بی طرفی را حفظ می کرد و ضمن تبریک مشارکت گسترده مردم، پیروزی در انتخابات را هم به رئیس جمهور منتخب که از قضا نماینده این شهر است تبریک می گفت. اکنون سوال مردم این است که: اگر جلیلی در انتخابات پیروز می شد آقای محمدی و مدیران بقیه ادارات و سازمان ها، این گونه رفتار می کردند یا اینکه، در و دیورا شهر پوشیده از بنر و پوستر و عکس جلیلی بود؟!