با ۳۶ میلیارد تومان هزینه:
با ۳۶ میلیارد تومان هزینه:

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: شهردار تبریز از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های سالن ورزشی جوانمردان واقع در چاوان، چهار زمین خاکی تنیس و تجهیز سالن چندمنظوره مدیریت بحران با ۳۶ میلیارد تومان هزینه در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۲ خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، یعقوب هوشیار با اعلام این […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: شهردار تبریز از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های سالن ورزشی جوانمردان واقع در چاوان، چهار زمین خاکی تنیس و تجهیز سالن چندمنظوره مدیریت بحران با ۳۶ میلیارد تومان هزینه در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۲ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر گفت: اولویت مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ افزایش سرانه‌های شهری در مناطق کم‌برخوردار بود که در این راستا عملیات اجرایی ۲۵ سالن ورزشی آغاز و سه‌شنبه هر هفته یکی از آنها به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: سلامت عمومی جامعه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی هدف گذاری مدیریت شهری در توسعه سرانه‌های شهری، به خصوص سرانه ورزشی تبریز بوده و بدین منظور ۷۰ پروژه ورزشی در دوره فعلی مدیریت شهری آغاز شده است.
شهردار تبریز با اشاره به افتتاح مجموعه های ورزشی در روزهای سه شنبه هر هفته اعلام کرد: در چهارمین هفته از سه‌شنبه‌های افتتاح، سالن ورزشی جوانمردان واقع در چاوان با ۱۵۰۰ مترمربع مساحت و ۱۵ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسیده و تقدیم ساکنان منطقه می‌شود. این پروژه شامل زمین اسکیت، زمین پینت بال و سالن ورزش‌های ‌رزمی است.
هوشیار با اشاره به بهره‌برداری همزمان چهار زمین خاکی تنیس نیز گفت: چهار زمین خاکی تنیس در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با ۱۲ میلیارد تومان هزینه در اطراف سالن ورزشی چاوان احداث شده است که به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از سالن چندمنظوره بحران شهرداری منطقه ۲
شهردار منطقه ۲ تبریز هم گفت: همزمان با سالن ورزشی جوانمردان، سالن چندمنظوره بحران این منطقه نیز به بهره برداری می رسد.بهره برداری از سالن چندمنظوره بحران شهرداری منطقه 2
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: همزمان با سالن ورزشی جوانمردان (چاوان) سالن چندمنظوره بحران در محوطه کارگاه امانی این منطقه امروز ۹ مرداد ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد.
شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: زیربنای این سالن و ساختمان جنبی اداری آن جمعاً در دو هزار و ۵۰۰ مترمربع با صرف هزینه ۹۰ میلیارد ریال احداث شده است.
علی‌پور افزود: سالن چندمنظوره بحران کارگاه امانی مجهز به تامین روشنائی و کف سازی شده و در مواقع بروز بحران های طبیعی از قبیل سیل و زلزله می تواند جهت اسکان موقت شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.
به گفته شهردار منطقه ۲، سالن ورزشی جوانمردان هم در ۱۵۰۰ مترمربع و مساحت سالن جنبی آن در ۳۰۰ مترمربع هر دو جمعاً با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده و عملیات کف سازی داخل سالن و نصب سکوهای تماشاگران، احداث نگهبانی و رختکن، آسفالت ریزی محوطه داخلی، محوطه مقابل سالن و آسفالت ریزی راه دسترسی این مجموعه ورزشی هم به انجام رسیده است.

سالن چندمنظوره بحران و سالن ورزشی جوانمردان امروز ۹ مرداد ساعت ۱۸ در ابتدای جاده چاوان واقع در کوی ورزشگاه طی مراسمی افتتاح و به بهره برداری می رسد.