✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: به دلیل افزایش بی‌سابقه دمای هوا و برای کنترل مصرف انرژی ادارات برخی استان‌ها فردا پنجشنبه تعطیل می‌شود اما به تشخیص سرپرست و مسئول تمشیت استانداری آذربایجان شرقی، گرمی هوا در این استان هنوز به حدی نرسیده که ادارات تعطیل شوند! به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: به دلیل افزایش بی‌سابقه دمای هوا و برای کنترل مصرف انرژی ادارات برخی استان‌ها فردا پنجشنبه تعطیل می‌شود اما به تشخیص سرپرست و مسئول تمشیت استانداری آذربایجان شرقی، گرمی هوا در این استان هنوز به حدی نرسیده که ادارات تعطیل شوند!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، به دلیل افزایش بی‌سابقه دمای هوا و برای کنترل مصرف انرژی ادارات برخی استان‌ها فردا پنجشنبه تعطیل می‌شود.

استان خراسان جنوبی:
ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان در روز چهارشنبه کاهش می‌یابد.
ساعت کاری ادارات فردا با احتساب ۲ ساعت تعجیل در خروج ۶ تا ۱۱ و انجام امور اداری به صورت دورکاری همراه خواهد بود.

استان مرکزی:
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، کلیه ادارات، بانک ها و بیمه های استان در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

استان سمنان:
براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان سمنان، دستگاه‌های اجرایی به استثنای واحدهای خدمات رسان، امدادی و عملیاتی، پنج‌شنبه هر هفته تا نیمه شهریور ماه تعطیل هستند و فعالیت های مختلف اداری بصورت دورکاری انجام می‌شود.‌

سیستان و بلوچستان:
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم گرمای هوا، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و سازمان‌های سیستان و بلوچستان روز پنج‌شنبه (چهار مرداد) تعطیل خواهد بود.
همچنین ساعت کاری تمامی این دستگاه‌ها امروز (چهارشنبه سوم مرداد) نیز ۲ ساعت کاهش می‌یابدادارات تهران پنج‌شنبه تعطیل شد

تهران:
استانداری تهران: درپی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تا پایان هفته تعطیل است

اصفهان:
ادارات استان اصفهان پنجشنبه تعطیل است
به دنبال فعال شدن کانون‌های گردوغبار و باتوجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش کم سابقه دما و ورود توده هوای گرم به استان، بمنظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی، پنجشنبه چهارم مردادماه ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌های استان تعطیل خواهند بود.

این لیست در حال تکمیل است….