✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: بانوی کوهنورد تبریزی در سقوط از ارتفاعات عینالی، جان باخت.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سقوط “زیبا اقدمی”، بانوی کوهنورد تبریزی از ارتفاعات عینالی خبر داد.وحید شادی نیا در تشریح این خبر، گفت: حوالی ساعت ۱۲ و ۶ دقیقه روز سه […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: بانوی کوهنورد تبریزی در سقوط از ارتفاعات عینالی، جان باخت.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سقوط “زیبا اقدمی”، بانوی کوهنورد تبریزی از ارتفاعات عینالی خبر داد.
وحید شادی نیا در تشریح این خبر، گفت: حوالی ساعت ۱۲ و ۶ دقیقه روز سه شنبه ۲۷ مهرماه، سقوط یک کوهنورد از ارتفاعات عینالی به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.
وی افزود: پس از حضور عوامل اورژانس در محل این سانحه که علت آن سقوط از صخره عنوان شده است، عملیات امدادرسانی انجام گرفته و فرد آسیب دیده توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شد.
وی با اشاره به انجام اقدامات حمایتی، کنترل راه هوایی و درمان‌های پیش بیمارستانی و فیکس سر و گردن این فرد، ادامه داد: متاسفانه باتوجه به شدت صدمات، این کوهنورد ۴۲ ساله با کاهش شدید سطح هوشیاری و ترومای متعدد اندام‌ها و سر و گردن همراه بود . این بانوی کوهنورد جان خود را به علت شدت جراحات وارده از دست داد.
از وی دو فرزند ۵ و ۱۵ ساله به یادگار مانده است.