اولویت مجلس و دولت سلامت مردم و مقابله با کرونا است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
اولویت مجلس و دولت سلامت مردم و مقابله با کرونا است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا اختصاص یافت. وی تاکید کرد: باید نحوه هزینه کرد منابع صندوق توسعه ملی و اعتباراتی که به ستاد ملی کرونا اختصاص […]



محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: باید نحوه هزینه کرد منابع صندوق توسعه ملی و اعتباراتی که به ستاد ملی کرونا اختصاص داده شده است، اعلام و مشخص شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کشور از لحاظ تعداد مبتلایان و جانباختگان بیماری کرونا خوب نیست و همه استان‌ها درگیر شده اند بنابراین از وزیر بهداشت آینده می‌خواهیم که اقدامات اساسی برای حل این مشکل انجام شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت کشورهای مختلف برای واردات واکسن یک ضرورت است و باید این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: حتماً اولویت اول مجلس و دولت، سلامت و مقابله با بیماری کرونا است چراکه جان مردم در خطر است و حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir