افزایش ۷ برابری سهم شهرستان اهر از تسهیلات مشاغل خانگی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
افزایش ۷ برابری سهم شهرستان اهر از تسهیلات مشاغل خانگی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر، رسول خدابخش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با محوریت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بر لزوم تسهیل روند پرداخت تسهیلات توسعه مشاغل خانگی تأکید کرد و افزود: تسهیلات اشتغال و مشاغل خانگی بایستی به متقاضیان دارای اهلیت و توانمند در راستای ایجاد اشتغال و تولید پرداخت شود. فرماندار شهرستان اهر […]



به گزارش خبرگزاری مهر، رسول خدابخش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با محوریت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بر لزوم تسهیل روند پرداخت تسهیلات توسعه مشاغل خانگی تأکید کرد و افزود: تسهیلات اشتغال و مشاغل خانگی بایستی به متقاضیان دارای اهلیت و توانمند در راستای ایجاد اشتغال و تولید پرداخت شود.

فرماندار شهرستان اهر از اختصاص ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به این شهرستان خبر داد و گفت: سهم شهرستان اهر از تسهیلات مشاغل خانگی نسبت به سال گذشته بیش از ۷ برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امسال سهم شهرستان اهر از تسهیلات توسعه مشاغل خانگی که ۲۳ میلیارد ریال تخصیص یافته؛ ۶۰ درصد به صورت طرح‌های پشتیبان و ۴۰ درصد به صورت مستقل پرداخت می‌شود. از طرفی تسهیل در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی انتظاری است که از بانک‌ها داریم.

خدابخش با انتقاد از نگاه‌های محدود به توسعه و مانع‌تراشی ابراز داشت: توسعه با سخنرانی و نشست و برخاست محقق نمی‌شود، بلکه باید مدیران علاقه‌مندی به توسعه شهرستان باید در عمل نشان دهند نه اینکه شعار توسعه بدهند ولی در عمل مانع توسعه شوند.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه تسهیلات مشاغل خانگی باید به دست متقاضیان واقعی برسد، بیان کرد: تسهیلات مشاغل خانگی بایستی در محل خود صرف شود، البته هرگونه تبعیض در پرداخت تسهیلات را برنمی‌تابیم چراکه گاهاً تسهیلاتی که باید در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شود به دلیل بی‌توجهی به اهلیت متقاضی؛ در حوزه دیگری که هیچ ارتباطی با مشاغل خانگی ندارد هزینه کردند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir