پیروزی الجرود با صبر و استقامت مردم لبنان محقق شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
پیروزی الجرود با صبر و استقامت مردم لبنان محقق شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزری مهر به نقل از المیادین، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت چهارمین سالروز آزادسازی ارتفاعات لبنان از چنگال اشغالگران صهیونیستی لحظاتی پیش آغاز شد. این سخنرانی به طور مستقیم از شبکه المنار و العالم در حال پخش است. وی در ابتدای این سخنرانی تاکید کرد که پیروزی […]



به گزارش خبرگزری مهر به نقل از المیادین، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت چهارمین سالروز آزادسازی ارتفاعات لبنان از چنگال اشغالگران صهیونیستی لحظاتی پیش آغاز شد. این سخنرانی به طور مستقیم از شبکه المنار و العالم در حال پخش است.

وی در ابتدای این سخنرانی تاکید کرد که پیروزی بدست آمده علیه اشغالگران به راحتی به دست نیامد بلکه با فداکاری و صبر و استقامت مردم محقق شد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: پیروزی ۴ سال پیش الجرود بخشی از جنگ به راه انداخته شده علیه سوریه و تمام منطقه بود. داعش در آن زمان قصد داشت بر تمام سوریه سیطره یاید و لبنان هم بخشی از نقشه (شوم) این گروهک بود.

او توضیح داد: داعش سعی داشت تا تدمر و قلمون را به هم وصل کند در صورتی که این اتفاق رخ می‌داد جنگ سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شد. این گروه تروریستی از حمایت‌های بین المللی و منطقه‌ای و تسهیلات ویژه ای برخوردار بود و شمار قابل توجهی از مسلحین را (از سرتاسر جهان) به منطقه گسیل کرد.

او بیان کرد: ترامپ و دیگر مقامات عالی رتبه ایالات متحده امریکا بارها اذعان کرده‌اند که داعش ساخته دست باراک اوباما و هیلاری کلینتون بوده است. فعالیت‌های داعش تهدیدی جدی علیه بیروت و جرود و بقاع و ارتش لبنان بود امری که کاملاً از ویدیوهای ساخت این گروهک نمایان و مسلم بود.

دبیرکل حزب الله افزود: کشور در رویارویی با تروریست‌ها و دفاع از شهرها و روستاها و مبارزه با داعش ناکام ماند امری که از فعالیت‌های زیر پوستی سفارت آمریکا در بیروت سرچشمه گرفت این سفارت خانه، دولت را مجبور کرد تا از مقابل داعش کنار رود و این کار را هم از طریق تهدید به قطع کمک‌های آمریکا به ارتش لبنان انجام داد.

در حال تکمیل…

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir