✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی از کاهش درصدی نزاع در بهار در استان خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، مهرداد ستاره مدیرکل پزشکی قانونی استان اظهار کرد: طی سه ماهه اول امسال ۹ هزار و ۸۵۶ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی از کاهش درصدی نزاع در بهار در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، مهرداد ستاره مدیرکل پزشکی قانونی استان اظهار کرد: طی سه ماهه اول امسال ۹ هزار و ۸۵۶ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعان نزاع ۱۰ هزار و ۲۸۰ نفر بود حدود ۴ درصد کاهش یافته است.
وی گفت: از کل مراجعان نزاع در طی این مدت ۲ هزار و ۸۴۲ نفر زن و ۷ هزار و ۱۴ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه هر کدام به ترتیب حدود ۲درصد افزایش و ۷درصد کاهش را نشان می دهد.
ستاره افزود: در خرداد امسال آمار مراجعان نزاع با ۱۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳ هزار و ۳۶۷ نفر رسیده است که از این تعداد ۹۶۸ نفر زن و ۲هزار و ۷۹۲نفر مرد بود.