جنایت دیگری از صهیونیست ها در اولین روز کاری پزشکیان:
جنایت دیگری از صهیونیست ها در اولین روز کاری پزشکیان:

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای ازشهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای ازشهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

متن اطلاعیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.
علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اسماعیل هنیه ملقب به ابوالعبد که بود؟

🔹اسماعیل هنیه ملقب به ابوالعبد رئیس دفتر سیاسی جنبش‌ مقاومت اسلامی فلسطین حماس پس از سالهایی طولانی حضور در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی ، امروز به شهادت رسید.
🔹ابو العبد اسماعیل هنیه متولد سال ۱۹۶۳، (۶۰ ساله) از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بود. وی در ۶ مه ۲۰۱۷ رئیس جدید دفتر حماس و جایگزین خالد مشعل شد.

ادعای العربیه: هنیه با شلیک موشک در تهران ترور شد
ترور حدود ساعت ۲ بامداد به وقت تهران بود.

شهید هنیه که برای مراسم تحلیف رئیس جمهور به ایران آماده بود در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر بود که با اصابت پرتابه‌ای از هوا به شهادت رسید.

* ریچارد گولدبرگ خبرنگار مشهور آمریکایی ۶ ساعت پیش نوشت:
🔹نیروی هوایی اسرائیل دامنه قدرتش را امشب نشان خواهد داد.

کارشناس صدا و سیما:
ترور دیشب هنیه، چهارمین اقدام به ترور از سوی صهیونیست‌ها علیه این شهید بود

دفتر نتانیاهو به وزرا: درباره ترور هنیه حرفی نزنید
🔹اسکای نیوز نوشت: دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وزرای این رژیم خواست تا به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس واکنشی نشان ندهند.

ترور با ریزپرنده:

کارشناس صداوسیما: ترورهایی از این دست از طریق افراد مزدور صورت می گیرد؛ ترور از طریق ریزپرنده و هدایت شده با ماهواره است؛ چنین تروری دستاورد بزرگی نیست؛ آنها نیروی خارجی هم برای ترور وارد نکردند