بدون هیچ محدودیتی واکسن وارد می‌کنیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
بدون هیچ محدودیتی واکسن وارد می‌کنیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره برنامه‌های اولین روز کاری خود پس از جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: کارم را با دو برنامه شروع خواهم کرد. برنامه اول ما رسیدگی به اولویت اصلی است که مردم ما گرفتار آن شده‌اند. وی بیان کرد: ما در وزارت […]



به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره برنامه‌های اولین روز کاری خود پس از جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: کارم را با دو برنامه شروع خواهم کرد. برنامه اول ما رسیدگی به اولویت اصلی است که مردم ما گرفتار آن شده‌اند.

وی بیان کرد: ما در وزارت امور خارجه، ستادی را برای تسریع واردات واکسن از کشورهای مختلف تشکیل داده‌ایم که جلسه امروز آن با حضور مسئولین وزارت خارجه و دستگاه‌های مرتبط و همچنین با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار می‌شود.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: هدف این است که تمام سفارتخانه‌ها در خارج از کشور چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی در این کار تسریع مشارکت داشته باشند.

وی تأکید کرد: تمام توان‌مان را به کار خواهیم گرفت تا از هر کشوری که امکان انتقال واکسن به داخل باشد و از نظر استانداردهای علمی نیز وزارت بهداشت آن را تأیید کند، بدون هیچ محدودیتی واکسن وارد کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: بعد از آن نیز میزبان وزیر خارجه پاکستان هستیم تا در خصوص مناسبات دوجانبه گفتگوهایی را داشته باشیم. طبعاً یکی از موضوعات مورد بحث در این مقطع حساس تحولات افغانستان و منطقه خواهد بود.

امیرعبداللهیان بیان کرد: در روزهای آینده در راستای اعلام سیاست همسایگی و سیاست آسیامحور، برنامه‌ریزی‌هایی شده که به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir