بایدن: از عاملان این حمله در زمان و مکان مناسب انتقام می گیریم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
بایدن: از عاملان این حمله در زمان و مکان مناسب انتقام می گیریم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جو بایدن» ساعاتی پس از وقوع دو انفجار انتحاری در اطراف فرودگاه کابل در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران تأکید کرد که واشنگتن از عاملان حمله به نیروهای آمریکا در افغانستان انتقام خواهد گرفت. وی گفت: «ما نخواهیم بخشید، فراموش نخواهیم کرد. مجبورتان می‌کنیم بهایش را […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جو بایدن» ساعاتی پس از وقوع دو انفجار انتحاری در اطراف فرودگاه کابل در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران تأکید کرد که واشنگتن از عاملان حمله به نیروهای آمریکا در افغانستان انتقام خواهد گرفت.

وی گفت: «ما نخواهیم بخشید، فراموش نخواهیم کرد. مجبورتان می‌کنیم بهایش را بپردازید».

بایدن ضمن اعلام اینکه از ارتش آمریکا خواسته است تا هر آنچه در توان دارند، برای گرفتن انتقام از مهاجمان داعش بکار گیرند، گفت: «من از فرماندهان ارتش خواسته‌ام به پایگاه‌های داعش و منابعشان حمله کنند. چیزی که باید بدانید این است که داعشی ها برنده نخواهند بود».

رئیس جمهور آمریکا در پایان ضمن اشاره به اینکه پیش‌تر دستگاه‌های مختلف اطلاعاتی نسبت به انجام چنین حمله‌ای از سوی تروریست‌ها هشدار داده بودند، گفت: «بیش از ۱۰۰ هزار شهروند آمریکایی و افغان توسط ارتش به مکان‌های امن برده شده‌اند. به فرماندهان ارتش گفته‌ام که ما آماده‌ایم نیروهای بیشتری به افغانستان اعزام کنیم».

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir