فرصتی بی نظیر برای رشد و توسعه برندها در همایش رستا ۲
فرصتی بی نظیر برای رشد و توسعه برندها در همایش رستا ۲

| ۱۴۰۳/۱۱/۱۰ ۱۲:۴۰:۰۴ | | دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار ایران با عنوان رستا ۲ در تاریخ یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ در مشهد واقع در برج سپید (مرکز همایش‌های بین المللی شهدای سلامت) برگزار خواهد شد. | ۱۴۰۳/۱۱/۱۰ ۱۲:۴۰:۰۴ دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار ایران با عنوان رستا ۲ […]

|


۱۴۰۳/۱۱/۱۰ ۱۲:۴۰:۰۴

|

|





دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار ایران با عنوان رستا ۲ در تاریخ یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ در مشهد واقع در برج سپید (مرکز همایش‌های بین المللی شهدای سلامت) برگزار خواهد شد.




فرصتی بی نظیر برای رشد و توسعه برندها در همایش رستا 2


|


۱۴۰۳/۱۱/۱۰ ۱۲:۴۰:۰۴

دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار ایران با عنوان رستا ۲ در تاریخ یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ در مشهد واقع در برج سپید (مرکز همایش‌های بین المللی شهدای سلامت) برگزار خواهد شد.

در این همایش چهره‌های مختلفی از اکوسیستم‌های استارتاپی به انتقال تجربه‌های خود در این حوزه خواهند پرداخت. در این میان حسام صلبوخی، مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ اسنپ پی از تاثیر مارکتینگ بر رشد کسب و کارهای کوچک صحبت خواهد کرد. همچنین مهدی امیرپور مدیر روابط عمومی دیجی کالا، امید معلم دبیر جشن سینمایی حافظ، شهرزاد عارفی، رضا مصطفایی، امیر شهلا و رضا نوریانی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

محورهای موضوعی این همایش شامل طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت برند، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار و همچنین مسئولیت اجتماعی برند است.

این همایش میزبان فعالان کسب و کار در محور شرقی کشور از جمله استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و همچنین سمنان و سیستان و بلوچستان است و بستری حرفه ای برای کسب و کارهای جدید است تا ضمن آشنایی با جدیدترین تکنیک‌های توسعه ارتباطات و برند، از گواهی علمی متجمع فنی تهران بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است اولین همایش رستا در خرداد ماه سال جاری با حضور چهره‌های برجسته صنعت دیجیتال و مارکتینگ در شهر مشهد برگزار شد.

برای ثبت نام و خرید بلیط می توانید از طریق کانال تلگرامی رستا اقدام کنید.