تعداد بازدید: ۱ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با انتقاد از نظام حاکم بر تعلیموتربیت کشور گفت: تا زمانی که ۲۳ نوع مدرسه در کشور فعالیت میکنند، هیچ انتظار پیشرفت از آن نظام آموزشی نباید داشت. علی جعفریآذر، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس امروز در نشست جمعی از […]
تعداد بازدید: ۱
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با انتقاد از نظام حاکم بر تعلیموتربیت کشور گفت: تا زمانی که ۲۳ نوع مدرسه در کشور فعالیت میکنند، هیچ انتظار پیشرفت از آن نظام آموزشی نباید داشت.
علی جعفریآذر، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس امروز در نشست جمعی از فعالان اجتماعی و زیستمحیطی شهرستان بناب در فرمانداری این شهرستان، با تأکید بر اینکه باید از طرفیت دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم برای توسعه و شکوفایی استان قدم برداریم، اظهار کرد: امروز در بازدیدی که از پروژههای مختلف بناب داشتیم از نزدیک از ظرفیتهای بالای این شهرستان آشنا شدیم.وی با انتقاد از نظام حاکم بر تعلیموتربیت کشور گفت: تا زمانی که ۲۳ نوع مدرسه در کشور فعالیت میکنند هیچ انتظار پیشرفت از آن نظام آموزشی نباید داشت. نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سیستم تعلیموتربیت کشور با عدالت آموزشی منافات دارد و باید شرایط آموزش به روال قبل برگردد.
به گزارش فارس، از اجرای سیاست تنوعبخشی به مدارس کشور بیش از سه دهه میگذرد؛ سیاستی که با تصویب قانون تأسیس مدارس غیرانتفاعی در سال ۱۳۶۷ شروع شد اما هرگز در این حد باقی نماند بهطوریکه امروز در کنار مدارس دولتی، ۲۳ نوع مدرسه دیگر در کشور تأسیس شده است.