بلک‌فرایدی به روایت اسنپ‌پی
بلک‌فرایدی به روایت اسنپ‌پی

| ۱۴۰۳/۰۹/۰۸ ۱۲:۴۶:۲۰ | | این روزها کمپین‌های «جمعه‌ی پرتخفیف» در پویش‌های مارکتینگی موسوم به «بلک‌فرایدی» که از سوی کسب‌وکارهای اینترنتی ارائه می‌شوند، روی بیلبوردهای بسیار و در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد شهرها و فضای مجازی را رنگ کرده‌اند. تخفیف‌های متنوع روی کالاهای مختلفی که از سوی این کسب‌وکارها ارائه می‌شود، توجه خریداران اینترنتی کالاها […]

|


۱۴۰۳/۰۹/۰۸ ۱۲:۴۶:۲۰

|

|





این روزها کمپین‌های «جمعه‌ی پرتخفیف» در پویش‌های مارکتینگی موسوم به «بلک‌فرایدی» که از سوی کسب‌وکارهای اینترنتی ارائه می‌شوند، روی بیلبوردهای بسیار و در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد شهرها و فضای مجازی را رنگ کرده‌اند. تخفیف‌های متنوع روی کالاهای مختلفی که از سوی این کسب‌وکارها ارائه می‌شود، توجه خریداران اینترنتی کالاها و خدمات را به خود جلب کرده است.




بلک‌فرایدی به روایت اسنپ‌پی


|


۱۴۰۳/۰۹/۰۸ ۱۲:۴۶:۲۰

این روزها کمپین‌های «جمعه‌ی پرتخفیف» در پویش‌های مارکتینگی موسوم به «بلک‌فرایدی» که از سوی کسب‌وکارهای اینترنتی ارائه می‌شوند، روی بیلبوردهای بسیار و در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد شهرها و فضای مجازی را رنگ کرده‌اند. تخفیف‌های متنوع روی کالاهای مختلفی که از سوی این کسب‌وکارها ارائه می‌شود، توجه خریداران اینترنتی کالاها و خدمات را به خود جلب کرده است. 

برای بررسی و ارزیابی این خریدها، به سراغ یکی از کاربرانی رفتیم که در این بازه، به واسطه‌ی سرویس پرداختی یکی از پلتفرم‌های آنلاین، اسنپ‌پی، از یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این پلتفرم خرید کرده بود. سپیده، ۳۶ ساله، ساکن تهران و کارمند که دو فرزند دارد، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نوع و استفاده از این خدمات گفت: «من همیشه برای خریدهای بزرگ مشکل داشتم. نمی‌توانستم به راحتی هزینه‌های خرید را به صورت یک‌جا پرداخت کنم. اما وقتی فهمیدم اسنپ‌پی برای بلک‌فرایدی تخفیف‌های جذابی گذاشته و می‌توانم بجز خرید با تخفیف، هزینه‌ی خرید را هم در چهار قسط بدهم، معطل نکردم. یک تلویزیون خریدم که بچه‌هایم مدت‌ها بود می‌خواستند آن را داشته باشیم؛ آن‌هم به صورت اقساطی و خصوصا بدون بهره. واقعاً استفاده از این سرویس در بلک‌فرایدی تجربه‌ی خریدی راحت و بی‌دردسر بود. احساس می‌کنم برنده‌ی واقعی این بلک‌فرایدی من و خانواده‌ام بودیم!»

بلک‌فرایدی اسنپ‌پی؛ مهربان با مشتری و فروشنده!

اسنپ‌پی به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین کمپانی BNPL ایران، «الان بخر، بعداً پرداخت کن» را شعار خود کرده و با تکیه بر این شعار، مسال توانسته است با ارائه‌ی تخفیف‌های ویژه‌ی بلک‌فرایدی روی پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی، توجه خریداران را بیش از پیش به خود جلب کند. در این کمپین که اسنپ‌پی در آن تخفیف‌هایی واقعی روی قیمت‌هایی واقعی ارائه کرده است، کاربران توانسته‌اند از قابلیت خرید اقساطی بدون بهره استفاده کنند و این سرویس، نه تنها قدرت خرید مصرف‌کنندگان را افزایش داده، بلکه تجربه‌ای جذاب‌تر و منعطف‌تر از خرید آنلاین را برای آن‌ها فراهم کرده است و از دیگرسو، برای فروشندگان هم بازاری پرتحرک و پویا را فراهم کرده است.

این پلتفرم، علاوه بر کاهش بار مالی خریداران، به کسب‌وکارهای فروشگاهی نیز کمک کرده است تا فروش خود را در این ایام افزایش دهند. یکی از مدیران اجرایی این شرکت در گفتگویی اعلام کرد: «هدف ما همیشه این بوده که خرید را برای مشتریان آسان‌تر کنیم. تخفیف‌های بلک‌فرایدی امسال و امکان پرداخت اقساطی، فرصتی بی‌نظیر برای خانواده‌ها فراهم کرده است تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با کمترین فشار مالی تهیه کنند.»

چرا بلک‌فرایدی در اسنپ‌پی متمایز است؟

در حالی که بسیاری از پلتفرم‌های دیگر تخفیف‌های محدود یا شرایط پیچیده‌ای برای اقساط دارند، اسنپ‌پی با فراهم کردن شرایط پرداخت ساده، بدون بهره، و با پشتیبانی قوی از مشتریان، توانسته است اعتماد کاربران را جلب کند. علاوه بر این، ارائه‌ی محصولات متنوع از برندهای معتبر و قابل اطمینان در پلتفرم‌شان، تجربه‌ی خریدی مطمئن را برای کاربران به ارمغان آورده است. تجربه‌ای که نزدیک‌ترین تجربه به بلک‌فرایدی واقعی است.

اگرچه رقابت در بازار بلک‌فرایدی شدید است، اما اسنپ‌پی با تأکید بر نیازهای واقعی مشتریان و ارائه‌ی خدمات اعتبار اقساطی، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان ایکامرس‌ها و بازیگران خرده‌فروشی در زمینه‌ی تجارت الکترونیک پیدا کند. شاید این جمله‌ی سپیده بهترین توصیف از این سرویس باشد: «احساس می‌کنم هم من و هم خانواده‌ام برنده‌ی واقعی این بلک‌فرایدی بودیم!»