مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران ،مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حمایت از وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت

به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران ،مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حمایت از وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت : ماجرای مسجد محمدیه ، ماجرای دراویش گنابادی و … سر سوزنی در عملکرد خطیب که بوی انقلابی گری کم باشد ندیده ام.در همه حوادث جلوتر از همه و انقلابی تر از همه حرکت می کرد.

–  خطیب پس از عزل (ازسمت مدیرکل اطلاعات قم) به سمت مسئول حراست دفتر رهبری در قم رسید.
–  علت اینکه امروز قم پشتیبان نظام اسلامی و ولایت است اول طبیعت قم و حوزه علمیه است و دوم تاثیر کار سربازان گمنام امام زمان(عج)و دستگاه های ذیربط بوده است. خطیب مهره کلیدی در عرصه جنگ نرم در قم بود.
–  مجتبی ذوالنور با اشاره به آشنایی چند ده ساله با آقای خطیب گفت : من با خانواده ایشان کاملا آشنایی دارم و ارزشی ، انقلابی و ولایی هستند.ایشان از آغاز جنگ ، نقطه ای را که برای نقش آفرینی انتخاب کردند اطلاعات جنوب بود و در همان ماموریت ها جانباز شدند.وقتی کمونیست ها و منافقان مسجد سلیمان را محل تاخت و تاز خود قرار دادند ایشان و چند روحانی دیگر به آنجا رفتند و شرایط را تغییر دادند.
  • نویسنده : امین کاشانی اصل
  • منبع خبر : امین ارسباران