کد خبر : ۲۱۰۳۷۶۷ | ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶ | ۱۰۶ بازدید | ۲ دیدگاه برند کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۵ به رشد چشمگیری میرسد. به گزارش “پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران”، بر اساس تحقیقی که توسط موسسه مدیریت و بازاریابی پرتغال (IPAM) منتشر شد، ارزش […]
کد خبر : ۲۱۰۳۷۶۷ |
۱۶ بهمن ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶ |
۱۰۶ بازدید |
۲
دیدگاه
برند کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۵ به رشد چشمگیری میرسد.
به گزارش “پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران”، بر اساس تحقیقی که توسط موسسه مدیریت و بازاریابی پرتغال (IPAM) منتشر شد، ارزش برند کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۵ به رکورد ۸۵۰ میلیون یورو خواهد رسید. این در حالی است که در سال ۲۰۱۱ ارزش آن تنها ۲۴٫۵ میلیون یورو بود.
این موسسه در همین رابطه نوشت: “برند رونالدو از سال ۲۰۲۰ رشد ۳۲۵ درصدی داشته و توانایی ثابت CR7 برای تثبیت خود به عنوان یکی از ارزشمندترین برندهای شخصی در جهان را نشان میدهد. رونالدو به عنوان یک پدیده فراتر از ورزش ظاهر میشود و نقش ورزشکار، حامی مالی، بنیانگذار و سرمایهگذار را بر عهده می گیرد.”
این ارزش ۸۵۰ میلیون یورویی نتیجه ترکیبی از ۲۸ متغیر است که در شش دسته تقسیم شده است: درآمد، رسانه، شبکههای اجتماعی، دستاوردها، تاثیر اجتماعی و ارتباطات.
در ادامه گزارش این موسسه آمده است: “از نظر درآمد، کریستیانو رونالدو در حال حاضر سالانه ۲۰۰ میلیون یورو در النصر و ۱۵۰ میلیون یورو در قراردادهای تبلیغاتی با برندهای جهانی مانند نایک، تگ هویر و لویی ویتون درآمد دارد. در شبکه های اجتماعی، رونالدو با بیش از یک میلیارد فالوور دارد و در اینستاگرام با ۶۴۸ میلیون طرفدار به عنوان پرطرفدارترین چهره شناخته میشود.
این بازیکن پرتغالی سالانه ۲۲٫۳ میلیون خبر در رسانههای سراسر جهان تولید میکند، سالانه ۱۸۷ میلیون جستجو در گوگل به او اختصاص دارد، نام او در ۴ هزار کتاب در آمازون ذکر شده و همچنین ۶۳ هزار مقاله علمی هم از او نام برده شده است.”